18 december - im back

åh herregud vilken dålig uppdatering, men jag har varit helt tom på saker att blogga om och dessutom så har det varit rätt mycker i skolan nu på senaste tiden, sen så har jag ännu inte lyckas hitta min kamerasladd till mobilen så inte kommer det komma så mycker bilder heller, men jag gör ett nytt försök att ta tag i bloggen igen nu, så fortsätt läsa ! :)

för det första så är det nu endast 6dagar kvar till julafton, & bara 9 dagar till storvreta, TAGGAD TJEJ !
imorse var det egentligen meningen att jag skulle cykla till skolan, men det var så sjukt kallt så jag och sara åkte bil istället efter våran sista sovmorgon. hade so och matte och fortsatte att kolla på titanic på svenskan, precis i den scenen där båten översvämmas och alla håller på att drunkna slänger ida ur sig någonting i stil med "asso om jag skulle drunkna, då tror jag ja skulle strunta i min mobil, för den skulle ändå gå sönder i vattnet ju" HAHA SMART TJEJ !
efter svenskan så promenerade jag, sara och felicia hem i 20minusgrader, 3isbitar var vi när vi kom hem, uschusch.
så nu ska jag ta och krypa ner under en filt, tända några ljus och dricka lite varmchoklad och kika på någon film.
imorgon åker jag förhoppningsvis till valbo och inhandlar dom sista julklapparna. sen på kvällen kanske det blir lite pulkaåkning med sara, hoppas, ska bara övertala henne först :D heheheh

nej men nu är det dags för tv'n, skriver sen :)

pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0