23december - dan före dopparedan

mysig dag, vaknade runt 11- halv12, åkte iväg till pappa runt 1 och hjälpte honom med hans nya soffa, vi gick även och handlade och sen började vi fixa med julmaten, efter det tände vi några ljus och satt oss och kolla på tv.
gick hem sen runt 6 och så åkte vi iväg och skulle köpa mat, för min del blev det kycklingsallad medans dom andra åt pizza, men salladen smakade kalasbra.
så nu har jag även hunnit slå in dom sista julklapparna och lagt dom under granen där det nu nästan är proppfullt, det gillar vi.

sen nu på fredag så blir det nog så att jag först är med sara och lisa en stund och sen på kvällen ska jag packa, precis som jag också ska göra på lördag den tiden som jag inte är i valbo. sen på söndag åker jag, RIKTIGT TAGGAD är jag faktiskt, måste komma ihåg att ladda kameran och allt sånt innan. hehe

nu sätter jag mig och kollar på tv med mamma&frida och sedan inväntar vi julen  !

GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0