onsdag2

hej, nu sitter jag här hemma hos anna och skriver
sov över imorgon så jag hann inte till första lektionen utan till den som började kvart i 10, egentligen började jag kvart över8, heh.
kom till skolan och hade musik, idrott och so, sen slutade vi och då åkte vi hit till anna, just nu är anna och sara nere på nån teater med komfirmationen men den slutar snart och då kommer dom tillbaka :)
sen senare får vi se vad vi hittar på, jag borde plugga men det är inte så speciellt roligt så det får väl bli en stund innan jag somnar som vanligt.

föresten har det ju blivit december nu också, det innebär jul, jullov, nyår och STORVRETA :) mycketmycket trevlig månad ! :)
pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0