tisdag 22 - JULLOV

åh herregud va skönt det är med lov! eller hur ? lovely
ja idag var det ju skolavslutning, åkte först till skolan och lyssna på massa bra som sjöng, även vissa mindre bra, haha. sen gick vi in i klassrummet och lyssnade på börje som snacka i 10000 år innan vi fick våra betyg, irriterad jag blir att man inte kan få högre än VG även fast dom skriver på omdömerna att man är värd ett MVG, dåligt !

men ändå, nöjd med dom flesta betygen, mindre nöjd med vissa, här kommer dom i alla fall:

bild: VG
Engelska: VG
Idrott & hälsa: VG
matematik: G
Spanska: G
Musik: VG
No: VG
So: VG
Slöjd: G (?)
Svenska: VG
Teknik: G (hela klassen fick G eftersom vi bara har hunnit börja med teknik men inte jobbat nästan nånting m det)

frågetecknet efter slöjden beror på att hon skrev VG på mitt omdöme för kanske 2månader sen, och efter det har jag jobbat på bra på lektionerna och allting men ändå så har jag sänkt mig? kontsigt.

skönt att slippa skolan nu ett tag iaf, det firar vi med PULKAÅKNING I KULLARNA med sara, anna, felicia, josefine och emelie :) underbart !

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0