4januari - 2010 !

dålig uppdatering, IGEN, men det har ju hunnit blivit nytt år och dom säger ju att första dagen på året är hur hela året kommer bli, så jag har bara haft roligt dom här dagarna, jag har promenerat och pratat av mig med sara & så gick sofie med oss en sväng också.
sen så har jag och emma tagit en sväng till pulkabacken, det var riktigt kul eftersom vi åkte bara i guppen och flög somjagvetintevad, haha !
sen igår så somnade jag runt 5 på morgonen och sen sov jag tills ungefär 17.00 på dagen, fast jag var upp och åt mat någongång därimellan.
sen inatt så låg jag uppe och kollade på jvm klockan 3. sverige förlorade mot usa med 2-3 tror jag, och enligt mig så var det VÄLDIGT mycket slarv av sverige, tråkigt.

idag så skulle jag egentligen ha träffat emelie, josefine och sara (säkert någon mer?) men emelie skulle få främmande så vi får väl se om jag och dom andra träffas en stund ändå. :) hoppas, jag saknar ju dom småskitungarna :) haha

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0