ångest

jag har panik... & ångest.
jag vill verkligen inte till skolan imorgon, skolan gör mig depprimerad. bara tanken att om 8 och en halv timme så sitter jag på min spanskalektion får mig att vilja spy. jag VILL INTE
jag tror aldrig att jag har kännt såhär myckket ångest förut,
men nu känner jag verkligen att jag inte vill ställa klockan på 06.30 imogon, jag vill inte gå upp, jag vill inte fixa mig, jag vill inte cykla till skolan, jag vill inte gå runt där på alla fucking lektioner, jag vill inte komma hem och vara dötrött och inte orka någontgin, JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL VERKLIGEN INTE , jag orkar inte , jag kommer inte orka någonting.....
snälla, jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0