fredag 8

klockan 11 kom mamma upp och väckte mig, jag låg kvar och drog mig ett tag innan jag gick upp och bytte om och åt litegranna och sånt.
gick iväg till coop så mamma kunde ta ut lite pengar till mig och sen så gick jag hem till emmsen, vi gjorde oss klara och gick sedan till bussen, åkte med 13bussen till resecentrum och där slänge emma ut sig " men va ? måste vi byta buss ?" " ja emma, 13bussen går bara runt i vallhov, vi måste ju åka 41an , haahha " :) skön tjej

mötte malin och åkte iväg till gävle, gick runt och kikade lite och tog sen en fika på "coffie by geoge" eller vad det nu heter, dom hade iaf supergod kladdkaka som vi åt.
gick runt en stund till, jag passade på att köpa ett par byxor på rean och malin köpte ett par snygga klackskor :)
tog bussen hem igen, promenerade till jennys jobb från resecentrum, fick skjuts av henne hem till emma där vi satt i en 45 minuter ungefär innan vi åkte iväg på nästa äventyr. haha

emmsens mamma skjutsade oss till monrose där vi mötte resten av laget, käkade lite god mat och sen gick vi vidare till jernvallen för att kolla alba- aston, dmsemi eller någonting, inte ens spännande match. då alba vann med 10-2.

åkte hem, och nu ligger jag här i sängen och ska snart gå och lägga mig, måste sova några timmar nu eftersom vi har samling kvart över 8 imorgon, match i mora.
TAGGA



+ att jag känner mig väldigt depprimerad över att skolan börjar igen på måndag, jag VILL INTE


pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0